Netflix a lansat reality show-ul „Squid Game”

Numit „Squid Game: The Challenge”, reality show-ul inspirat de serialul cu același nume, cel mai popular din istoria rețelei de streaming, a fost lansat miercuri în întreaga lume.
 
 
 
După cum anunțase încă de anul trecut, Netflix a dezvoltat o emisiune de tip reality show bazată pe seria-fenomen creată de regizorul sud-coreean Hwang Dong-hyuk. Marele premiu va fi de 4,56 de milioane de dolari, mult mai mic decât cel din serial – peste 38 de milioane de dolari americani.
Compania americană de streaming a precizat că pentru concurs au fost selectați 456 de participanți, care vor fi eliminați treptat în cele 10 episoade ale seriei. Deocamdată, primele 5 au fost lansate miercuri, următoarele 4 vor avea premiera la 29 noiembrie, iar la 6 decembrie va apărea marea finală.
Toți concurenții trec prin probe inspirate de jocurile din serial, normal, fără violență mortală. Reality show-ul a fost filmat în Marea Britanie, nu în Coreea de Sud, fiindc deschis participanților la scară mondială.
Prima condiție pusă a fost ca ei să fie vorbitori de limba engleză.
Încep și filmările pentru sezonul 2 al serialului „Squid Game”
despre apariția unui al doilea sezon pentru serialul original, unul dintre cei doi directori executivi ai Netflix, Ted Sarandos, a declarat în anul trecut că acesta va exista, deși „Squid Game” a fost gândit inițial pentru un sezon unic.
Calculele s-au schimbat datorită succesului uriaș de care s-a bucurat serialul la nivel mondial. Regizorul Hwang Dong-hyuk a declarat într-un interviu acordat revistei „Variety” că speră ca sezonul 2 să apară până la sfârșitul anului următor.
Citește și: Filme Netflix luna octombrie – ce seriale și filme noi apar în această lună

Citeste si...  Împarte același pat cu șase soții! „De multe ori am fost nevoit să dorm pe canapea sau chiar pe podea, pentru a le face pe plac soțiilor mele.”

Cele mai citete

Dragoeste

Showbiz

Femeia de astazi