Deși este înglodată în scandaluri. și se confruntă cu audiențe mici, TVR-ul va deschide încă două canale! După ce a relansat TVR Info și TVR Cultural, vor urma TVR Folclor și TVR Sport!
De ce este nevoie de canale noi?
„Prin înfiinţarea TVR Folclor şi TVR Sport, TVR are ocazia să-şi definească mai clar poziţionarea şi identitatea canalelor existente în portofoliul său, iar la nivelul audienţei, staţiile nou înfiinţate se pot intersecta cu publicul celorlalte staţii ale corporaţiei, astfel încât să existe migrări în cadrul aceleliaşi structuri şi nu către concurenţă”, se arată în „Expunerea de motive” trimisp CNA-ului.
TVR Folclor „e un potenţial important de audienţă”
TVR vrea să-și valorifice arhiva imensă pe care o are în domeniul sportiv și folcloric.
„Există un potenţial de audienţă important pentru acest tip de conţinut, dovedit prin cifrele realizate de programe similare difuzate în prezent pe staţiile generaliste: Viaţa Satului, Ferma, Tezaur Folcloric, Vedeta Populară. TVR este producătorul si deţinătorul unui adevărat Tezaur de programe dedicate tradiţiilor, folclorului şi Patrimoniului Naţional.
„Conservarea şi promovarea patrimoniului, a talentelor din toate zonele româneşti şi a marilor solişti care au slujit cântecul şi satul românesc este misiunea lansării TVR Folclor.”
Printre obiectivele canalului se mai numără „dezvoltarea unui conţinut online valoros”, dar şi „atragerea de bugete de publicitate consistente, urmare a interesului publicului larg, dar şi a posibililor parteneri”.
TVR Sport „va promova educaţia în spiritul mişcării”
Acesta va reprezenta „platforma care va promova, la nivel naţional, educaţia în spiritul mişcării şi a unei dezvoltări sănătoase şi armonioase.”, având acces la arhiva uriașă a EBU!
„TVR, ca membru activ al EBU şi al altor organisme internaţionale, poate beneficia de pachete de programe livrate de membrii organizaţiei şi este preferat la pitch-urile pe competiţii internaţionale majore.”
TVR Sport „poate genera venituri consistente din media, publicitate, sponsorship şi proiecte speciale, poate dezvolta parteneriate strategice cu Ministerul Sportuli, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român – COSR, federaţiile de profi.”
TVR dorește să susțină sportivii români pentru că „staţiile private sunt orientate în mod special pe transmisiile sportive care fac audienţă (fotbal, tenis, handbal, ciclism, automobilism, snooker), indiferent dacă participa sportivi români” şi că „sporturile de nişă sunt ignorate” pentru „obţinerea de profit”.
Prezentare generală a confidențialității
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.